WOW Detta förväntade jag mig inte!

Loggade in på bloggen nyss och såg att Blogg.se har gjort några "små" ändringar.. Jag trodde seriöst att jag hade kommit fel.. Men jag tycker att det blev mer praktiskt nu, men det kommer att ta ett tag att vänja sig vid det.. Ni somm läser och har Blogg.se, vad tycker ni om det nya blogg.se??
 
Aja, nu ska jag gå och äta^^ Bjuder på en bild..
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Angelica

ume resan<3...

2012-06-20 // 23:02:13
» Victorias fotovärld

Härliga bilder! Den längst ned till höger är väldigt fin!
Jag kände mig också väldigt förvirrad i det nya blogg.se, men man vänjer sig ganska snabbt. Det finns en hel del bättre funktioner nu tycker jag.

Sv: Tusen tack för de fina orden du skrev i min blogg! Jag tycker att det är jättekul att jag kan inspirera lite i alla fall. Lycka till med fotograferandet, och kom ihåg, kameran är inte allt, utan det är personen bakom som gör bilden :)

2012-07-02 // 11:17:51
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback