Test linser..

Jag har nys kommit tillbaka från beöket hos optikern. Det gick jätte bra. Det var lättare att ta än sätta in linserna^^ Jag fick med mig hem ett par test linser som jag ska använda i tre veckor.. Efter det kommer jag att behöva köpa vanliga månads linser.. Jag har änvänt mycket pengar på dem senaste veckan. 350kr på Säsongskort på badparken, 595kr kostar undersökningen på linser och 300-500kr till dom vanliga linser (Jag vet ine hur mycket dom kommer att kosta, det beror på min styrk och märke på linserna) som jag kommer att köpa om tre veckor.. 1245-1445kr sammanlagt! FY vad jag skäms!!







Kommentarer från er söta läsare.
» johanna

Gillar att läsa din blogg, den är jätte fin!:)



Vad har du för planer för sommaren?:)



(Svara som en kommentar på min blogg)

2012-06-19 // 20:44:13
URL: http://www.johannaburvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback